Usluge

Šta je digitalni marketing?

Šta je zapravo digitalni marketing i gde ga možemo videti? 

Digitalni marketing je upotreba interneta, mobilnih uređaja, društvenih medija, pretraživača i drugih kanala za dostizanje potrošača. Neki marketinški stručnajci smatraju da je digitalni marketing potpuno novo nastojanje koje zahteva nov način pristupa kupcima i nove načine razumevanja kako se kupci ponašaju u poređenju sa tradicionalnim marketingom. 

Pored rasta savremene tehnologije, promenila se i tehnika preduzeća. U tom smislu digitalni marketing dolazi na vodeće mesto. Savremena generacija ne želi da ode u bilo koju radnju ili šoping centar da bi kupila bilo šta. Žele kupiti sve na mreži. Dakle, razne kompanije uvek pokušavaju ostati povezane sa svojim potrošačima ili kupcima putem interneta. Da bi ga najbolje iskoristili, potrošači i trgovci moraju znati prednosti i mane digitalnog marketinga. Ako ne znate prednosti i štetne strane, nećete u potpunosti iskoristiti digitalni marketing. 

Mobilni telefon sa slikom diginalni marketing

Digitalni marketing cilja specifičan segment korisničke baze i interaktivan je. Digitalni marketing je u porastu i uključuje oglase sa rezultatima pretrage, oglase putem e-pošte i promovisanje na društvenim mrežama, preko pretraživača- sve što uključuje marketing sa povratnim informacijama kupaca ili dvosmernom interakcijom između kompanije i kupca.

U jeziku digitalnog marketinga, oglašavači se obično nazivaju izvorima, dok se članovi ciljanih oglasa obicčno nazivaju primaoci. Izvori često ciljaju visoko specifične, dobro definisane primnike. Na primer, posle produžavanja kasnih noćnih sati na mnogim od svojih lokacija, Mekdonaldsu je trebalo da poveća obim poslovanja. Ciljao je radnike i putnike u smeni digitalnim oglasima, jer je kompanija znala da ti ljudi čine veliki segment svog posla u kasnoj noći. McDonald’s ih je pronalazio na veb lokacijama koje su njeni kupci posvećivali noću.

Programer kuca na tastaturi izrada sajtova

Postoje mnogi kanali digitalnog marketinga kao što su:
 – Website Marketing
 – Email Marketing
 – Social Media Marketing
 – Content Marketing
 – Affiliate Marketing
 – Video Marketing
 – SMS Marketing

Postoje različite taktike koje ćete morati da uvrstite. Ali svi zajedno rade na stvaranju temelja za vaše poslovanje: privlačenju perspektiva, negovanju odnosa i davanju ponuda koje će vaša publika ceniti i odgovoriti na njih. 
Većina odluka o kupovini počinje na mreži.
Da je to slučaj, prisustvo na mreži je apsolutno neophodno- bez obzira šta prodajete.

Ključno je razviti strategiju digitalnog marketinga koja vas postavlja na sva mesta na kojima se vaši sledbenici već druže, a zatim koristite razne digitalne kanale za povezivanje sa njima na mnoštvo načina…
… Sadržaj da ih redovno ažuriraju sa vestima u poslovanju, problemima sa kojima se suočavaju i kako rešiti te probleme …
… Društvene mreže bi delile taj sadržaj, a zatim stupili u kontakt sa njima kao prijatelji i pratioci … 
… Optimizacija pretraživača (SEO) da optimizira vaš sadržaj, tako da će se pojaviti kada neko traži informacije o kojima ste pisali … 
… Oglašavanje za pokretanje plaćenog prometa na vašoj veb lokaciji, gde ljudi mogu da vide vaše ponude …
… I marketing putem e-maila da prati svoju publiku kako bi bili sigurni da će i dalje dobijati rešenja koja traže.
Kada sve te vidove povežete rezultati su ne izostavni.

Dakle, ne propustite priliku koju vam nudi digitalni marketing. Digitalni marketing može ispuniti sve vaše drage snove u kratkom roku vašeg života. Digitalni marketing je mesto gde svako može da napravi svoju karijeru bez toliko truda. Samo morate imati strpljenja i znanja da biste postigli željenje ciljeve. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound
Usluge